söndag 22 november 2009

Bilfärd mot Ö-vik

Var och köpte mig ett nytt lila blockljus idag....

Nu har jag roat mig med att locka håret.
Ska snart sätta mig i Linnéas bil och köra ner mot Ö-vik.
Ska möta en tokig människa som spontant bestämde sig igår kväll för att åka från Stockholm till Ö-vik för att köpa sig en beachbuggy.

Varför undrade jag, han har ju redan en.
Svaret var att då kunde vi köra en varsin och det kunde ju va kul.
och varför inte.... det skulle ju va grymt roligt!
Får jag bestämma färg ska den målas om till rosa...
Galet... och det är väl lika galet att jag ska sätta mig i bilen i 1 timme och 15 min för att äta middag och säga hej för att sen åka hem igen.
Men varför inte liksom...
Kan va skönt att få skingra tankarna lite.
Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar