tisdag 24 november 2009

Längtar

Jag fryser
jag är trött och...
ingen vanlig huvudvärk utan nån seg, malande, dov huvudvärk.
Jag känner mig ungefär så här:
Är hemma över lunchen. Har haft barn-HLR nu på förmiddagen. Mycket lärorikt.
Nu sitter jag och väntar på att snart bege mig mot skolan igen för en kvart.... nej jag skrev inte fel... 15 minuters kort samtal med en lärare över mitt mentala förberedelseprogram.
Sen tvingas jag sitta kvar i skolan och vänta på ett härligt frivillig möte med idrottsföreningen. Tack och lov sista mötet för denna termin. Nästan så det kan vara värt att hoppa av styrelsen för att slippa allt meck som det varit på senaste.

Vad vill jag... jo jag vill helst bara lägga mig i soffan och dra en filt över huvudet och snyfta lite för mig själv att jag längtar hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar