lördag 31 oktober 2009

Ding ding så går hissen upp

Jag njuter sååå av att vara ledig! TJOFLÖT vad skönt det är!
Jag har fått lite solsken i mörkret och det gör att livet känns så mycket lättare.

Har varit och pluggat lite idag, det går framåt och det känns skönt. Men det är en bit kvar innan jag kan känna mig hemma. Vi läser just nu förmögenhetsbrott i BrB men också delar i rättegångsbalken. På det ska jag lära mig förhörstekniker och en del grejer om brottsoffer.

Vid 13 blev det en timmes beachvolleyboll sen körde jag en timmes gym. Grymt nöjd med mig själv cyklade jag till ica och handlade lite mat. Kroppen känns som överkokt spagetti och träningsvärken i benen sitter fortfarande i. I love it!

Nu har jag duschat och slappat i lite mer än en timme och nu är det dags att hoppa på det igen. Fram med böckerna och överstrykningspennan.
Kul lördagsnöje...men va gör man inte för sin utbildning.

Ska sen skriva mitt fysiska förberedelse program... det berömda FFP. Är mest ett uppgift där du ska lära dig ordbajsa..... nu hårddrar jag det, men det känns som en sån där onödig, utfyllnads uppgift de givit oss.
Har tagit på mig min favorit t-shirt som får mig att tänka på bra saker och som får mig att må riktigt gott.
Inte bara jag som är duktig på att rita... denna är gjord av min karl
Tror jag ske be honom lära mig airbrusha ;)

Satt och lekte lite med min kamera och photoshop
Håll till godo!

Denna en lite äldre variant av samma koncept

Nedräkningen har börjat!

50 dagar kvar tills jag får åka hem och fira jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar