torsdag 29 oktober 2009

Efter regn kommer solsken

Min bloggtorka håller fortfarande i sig.. ungefär som en långdragen förkylning.
Jag vet ifos varför jag inte har någon inspiration till att skriva. Men likväl som en förkylning så kommer även detta gå över.
Idag hade vi en dag som knappt kändes som en skoldag. Lite radio först sen lite självskydd och kl 12 gick jag in på min HELG! Underbart!

Nu kanske man luras lite av det och tänker att va skönt att få slappa i 3½ dag...så är det ju självklart inte. Det är tentaplugg för hela slanten nu.

Nu ska jag snart hoppa i säng, imorgon blir det gymmet sen tentaplugg med Kalle!
Ska försöka mig på lite "solterapi"... det märks att det solen redan börjar gå ner vid 15 tiden.

Nu är det bara 51 dagar kvar till jag äntligen får åka hem och krama min underbara lilla hund!

1 kommentar:

  1. Söta Tuloo...
    :D
    kram på dig gumman...
    Duktig som pluggar ;)

    SvaraRadera