söndag 4 oktober 2009

Födelsedagshelg!

I lördags blev det paintball med ett gäng härliga människor!
Vi hann säkert spela 6-7 spel av både vanligt spel där det gällde att skjuta ut det andra laget men oxå några spel med 'capture the flag'.

Tillslut kommer vi till slutet av speltiden och instruktören föreslår att vi ska spela Terminator
där spelet går ut på att det är alla mot mig. Jag tänkte aldrig ens tanken på att smyga mig igenom spelet och skjuta ut dem en efter en. Jag drog rätt in i smeten och fick x antal träffar, glad att jag lyckades skjuta ut två personer och undvika att bli träffad på min röda platta på magen.
Skotten på handen och i huvudet gjorde som ondast... även skotten på låret sved rätt bra.
'Du var grym som Terminator, inte många som kör så aggressivt' sa instruktören..
det tröstar mig lite när jag nu räknar mina blåmärken till 16 styckna!
aj.aj.aj!

(CC under Terminator)

Fick hår-flipp i helgen och experimenterade mig mot blont hår igen... Katastrof!

Det blev någon kyckling-gul variant.

Idag bokstavligen rusade jag till frisören som fick hjälpa mig styra upp håret igen :)
Blev tvungen att ljuga lite för läraren idag som har förbjudit huvudbonader på hans lektioner.
Jag var "förkyld och frös" och fick därför behålla mössan på... *phju*

Före

Nu

Imorse när jag sprang runt och gjorde mig iordning för att gå till skolan kom Mats ner och gav mig en skål av deras sista egna tomater. Det var säsongens sista sa han.. sen sa han:

"Ät och bli glad"

Det ska jag göra! :D

Köpte mig en tröja av en del av presentpengarna jag fick av min mormor idag. Nu börjar det blir kallt så det börjar bli dags att rusta sig med lite vintervarma kläder.

Nu ska jag njuta av min kväll!

Puss å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar