onsdag 21 oktober 2009

Övning ute i skogen

Vilken dag det har varit! Om jag ändå kunde beskriva den med ord... eller rättare sagt om jag bara orkade skriva ner allt.
Jag klev upp 5:45 och gjorde mig iordning för en dag som jag visste skulle bli jobbig. Fysiskt och psykiskt påfrestande, det var jag mentalt förberedd på. Nu kan jag inte skriva allt för mycket om dagen eftersom några av mina vänner i andra klassen ska ha denna övning imorgon.
Tanken med övningarna förstörs om man får veta information av andra som redan gjort övningen.
Men jag kan säga att det var en grymt givande dag och jag har lärt mig enormt mycket. Jag har dels insett att jag faktiskt är riktigt grym på vissa bitar och att andra delar kan jag bli bättre på.
Kul att inse att man har en grupp som verkligen jobbar som ett lag. Trodde jag skulle vara totalt förstörd efter denna dag, men min kondition förvånar mig än en gång.
Klockan 17:30 fick jag äntligen hoppa upp på cykeln och börja bege mig hemåt.
Jag kommer sova gott i natt, den saken är helt klar!
Imorgon är sista dagen som är en fullpackad dag sen börjar schemat lugna ner sig, där vi i stort sett bara har 1-2 lektioner varje dag. Ska bli så skönt att kunna laga vettig mat igen, börja träna ordentligt och leva ett lite mer normalt liv.
Nästa vecka har vi fredagen ledig och får en lång helg. Måndagen som följer har vi bara en lektion, ledig tisdag, en lektion onsdag, torsdag och en övning fredag. GULD!
Nu ska jag sätta mig och skriva klart en uppgift, sen ska jag få lägga mig i min ljuvliga säng och låta benen få domna bort efter denna dag.
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar