söndag 25 oktober 2009

Sammanfattning av helgen

Nu är helgen snart slut och den har i vanlig ordning gått allt för fort.
Igår blev det lång lunch med vännerna Alex och Tessan. Pizzabuffé och mycket snack om allt mellan himmel och jord. Mysigt!
Sen cyklade jag hem och bestämde mig för att stanna hemma hela kvällen.
Var så pass seriös att jag nu har plastat in mina böcker. Sen gjorde jag inte så mycket mer vettigt. Tvättade lite och gled runt här hemma i mjukiskläder.
Sen blev det coca cola och godis i soffan medan jag zappade mellan kanalerna och konstaterade att det fanns absolut inget vettigt på tv.
Idag har jag haft fotbollsturnering hela förmiddagen. Jag var själv inte med och spelade utan var en av arrangörerna Jag tog på mig rollen som fotograf med min nya fina systemkamera.
Har inte hunnit lära mig den ännu, men det kommer inom sin tid.
Sen drog jag, Tania och Linnéa och käkade lunch på nåt kinahak. Nu sitter jag hemma och ska försöka peppa mig själv att åka till gymmet om drygt nån timme.
Moroten för att ta mig dit blir att jag, Tessan och Tilda ska bada bubbel efter träningspasset.
Men latmasken är stor idag och jag måste nog jobba hårt för att han inte ska vinna.
Dåligt med bilder på min blogg nu, jag vet. Ska försöka bättra mig på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar