tisdag 6 oktober 2009

Snart så

Nu är det bara ett par få dagar kvar tills jag får sätta mig på flyget hem.... hem till Stockholm!
Ska bli riktigt skönt att få andas lite ny luft och få tänka på lite annat.

Tyvärr är dessa dagar långa och hyffsat krävande dagar. Fast jag tror mycket beror på omständigheterna kring allt med skolan just nu. Även om man har en dag som är rätt lugn så har känslan av stress och irritation hunnit gro in sig så pass att det även känns så den dagen.
Jag känner mig som Fröken Bitter. Som tur är jag inte ensam om dessa känslor.

Imorgon har vi en KKS lektion som jag dock kommer stå som åskådare på. Min axel vill inte riktigt detta. *sorg*
Efter det blir det examination i orientering. Det känns väl lite som ett spelkort som kan gå hur som helst.
Det gäller att inte klanta sig och fastna vid en kontroll.
MEN... det är ingen idé att oroa sig för det. Det blir ju knappst bättre av det. Nu är det bara att vänta in och se hur det går.
Efter det kommer en spännande del... då ska vi hålla vårt första förhör. Jag kommer vara bisittare i förhöret tillsammans med min kollega som ska vara FU-ledare. Rollspel! ;)

Hämtade mitt paket med böcker idag... konstaterar att det är dyrt att köpa böcker.

1250 riksdaler gick detta paket på.

Unnade mig en liten roligare bok också :) En inspirationsbok!
Längtar tills jag får lite tid och ro över att bläddra i den!

Vill visa upp lite av de fina presenter jag fick nu i helgen av mina underbara vänner här i nordliga norr!

Super fina presenter från ett gäng superfina vänner!

Back 2 normal .. nu har jag lagat två vettiga matlådor och det känns riktigt bra... kan det vara ljus i tunneln jag anar????


Pasta, Italian sallad mix, feta ost, stekt kyckling med citronpeppar, coctailtomater, majs, paprika tillsammans med mangodressing! :D
GODNATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar