fredag 2 oktober 2009

Se det fina i livet

Orden som vår lärare sa sitter på min hornhinna...
Han satt på en bänk och solade precis innan lektionen skulle börja.
Han sa att det gäller att hitta det i livet som är fint och njuta av det.

Idag var en helt okej dag i skolan... vi slutade vid 15 efter det gjorde jag Tessan sällskap till akuten. Hon skadade sig också på vår lektion igår.
Helt stört vad länge man kan få sitta på akuten.. kl 20:00 cyklade jag hem då jag började se stjärnor framför ögonen pga utebliven middag.

Matlusten för mig är just nu minimal och näsblodet är ett numera återkommande fenomen.
Jag tror min kropp försöker säga mig något.

Imorgon är det lördag..helg.. min födelsedagshelg.
Wiie (läs med ironi)
Det som dock ska bli riktigt roligt är att jag och mina underbara vänner här uppe ska lira paintball.
Sen efter det kommer fler underbara människor och ansluter till gänget.
Nu ska jag diska undan middagen och gå en kvällspromenad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar