fredag 31 juli 2009

Bergianska trädgården

Njuter av min semester...woooho!

Igår drog jag och mamma iväg på en lite annorlunda promenad.

Bergianska trädgården

Sen blev det god lunch ute i solen under ett parasoll.

Tupplår till rotfruktskompott med smörslungade spenatblad.

Efterätt chokladkaka med bär och vaniljsås

*mums*

Sen drog vi en kort shoppingrunda.

Jag inhandlade bland annat en parfym, tre målardukar

(nu ska det målas!)


Sen lånade jag bilen och drog jag iväg och tränade ben.

När jag väl kommer ner till gymmet ser jag hur tjejen i kassan tittar lite underligt på mig. Tanken slår mig att jag har ingen aning om när dom stänger.

Till svar får jag - 'vi stänger om 50 min'

!!!!!!

Jag var helt slut efter mitt träningspass då jag fick komprimera alla vilopauser till max 30 sek och köra superset flertalet av övningarna.

Men det var bara gött eftersom det var ett tag sen jag körde ben.

Hoppas på lite träningsvärk imorgon.

Sen hem, åt middag... slängde i lite slingor i håret.

Bättre än inget... men jag vill komma på vad jag vill göra med mitt hår.

Gah! Blir galen... need a change!

Förslag?


Återigen ett hel hög med bilder ..från fredagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar