måndag 6 juli 2009

kort, men lång dag!

Denna dag har enbart av jobb...
cyklade hemifrån 7:45
Kom hem 20:30
åt middag och nu tänker jag bara sova!
Kul dag...kul

Trist värre med sånna här dagar, men men va gör man inte.
Fast jag kan inte säga att jag lider på mitt jobb. Tvärtom.. trivs som hajen i havet!
Imorgon blir en kortare arbetsdag och med ett gympass!


Tulo är inte som alla andra hundar...
Att leka och skaffa kompisar sysslar inte min hund med.
Eller vi kan i alla fall säga att han är rätt kräsen med sina kamrater.
Idag konstaterades att E-types hund inte dög som kamrat enligt Tulo.
Mom & dad var på hundön där dom mötte E-type.
Så kan det gå E-type ... Man kan ju inte vara älskad av alla :P

Sådär... då kan jag bocka av rutan för att han nämnt E-type i min blogg... slog till på en bild också bara för att samla plus poäng...eller?


Over and Out!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar