fredag 31 juli 2009

Å en slank han dit, å en slank han dit

Välkommen efterlängtade efterlängtade välbehövda semester!!
Vad kan man annat säga än att livet har sin egna bana. Vissa saker kan du påverka, väldigt mycket kan du inte påverka.
Det är liksom bara lika bra att bara följa med när livet svänger.
Jag tror precis som min kära mor sa, att jag nog hade jobbat lite fööör mycket.

Satt och räknade på mitt schema över sommarens arbetstider och insåg att jag bara haft 2 tillfällen med två lediga dagar sammansatt. Det är för lite.
Men nu har jag semester och jag ska njuta så mycket jag bara kan.

Igår när jag vaknade var jag trött. Kände mig konstig i kroppen och skallen vilket jag har gjort dom senaste dagarna. Det blev till att sitta ute på verandan och bara slappa. Sen tog jag siesta ute på en solmadrass i solen.
Sen kom kalasiga Karin på kvällskvisten och vi umgicks lite vid fiskartorpets brygga.

Nu tänker jag buda dig på ett gäng egobilder kombinerat med våra fyndiga fotoidéer under kvällens gång.


Tulos bästa vän är helt klart Karin som tar sig tid och leker med honom i oändlighet och helhjärtat

Jag satt på bryggan och tittade på

Dansar för godis... han brukar köra hela repertoaren just in case..

skäms, snurra, dansa, high-five, vacker tass osv... allt för lite godis

Karin i suddig profil .. jag i bakgrunden

Funny face

Ibland blir det inte som man tänkt sig..

Men så ibland får man till ett sött kort..

Det får avsluta kvällens inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar