söndag 19 juli 2009

Sammanfattning

Fredagskvällen: Bjöd på migrän från 17 till kl 23... blev ompysslad av min rara lillasyster
Film och lite daimglass lagom till midnattstimmen.
Film: En resa till jordens medelpunkt
Omdömme: 'Rar' film som passar alldeless utmärkt efter 5 timmars migrän.



Lördagen: Hela dagen lång på stranden vid havet. Sallad till lunch och café latte med kokosboll.


På kvällen blev det promenad med min favorit Johan! Många planer smides denna kväll.
Vi ska en kväll glo igenom alla Bourne filmer, som vi länge pratat om.
Sen ska vi även 'sy' ihop en schysst väggmålning till hans lägenhet som jag ska få äran att måla.
Efter det, film och återigen lite daimglass.
Film: TopGun
Omdömme: Klassiker som helt klart fortfarande håller måttet


Söndagen: Städade huset, åkte och införskaffade mig en extern hårddisk.
Sushi till lunch/middag.
Och nu har jag äntligen fått iordning på mina bilder på mina shopping fynd som jag gjorde förut.

Aprikosfärgad klänning


Härlig rosa sommarklänning
Svarta leggings med små nitar på sidan
Lila topp


in The Mind of CC:
  • Sitter och funderar på vad jag ska göra med mitt hår. Lite sugen på en uppdatering med lite bredare slingor och en klippning.
  • Vill till Grönan och köra 5-kamp och dra en vända i alla roliga karuseller.
  • Mäkta glad över det snälla sms:et Lisa skickade även Puff:s kommentar. Själv ser jag ingen skillnad, men jag fösöker ju i alla fall.

Min syster säger bara att jag är tjock..... ;)

  • Börjar inse att det bara är dryga 4 veckor kvar tills det är dags att bege sig mot med nordliga grader.

På tisdag är jag ledig..får se vad den dagen bjuder på. Men kanske en sväng till Ikea, lite shopping, träffa Frida och sen kanske bio, Johan Falk med farbror blå.
Den som lever får se!
Nu blir det natta....
Adios!

1 kommentar:

  1. Trevligt med en uppdatering. Har varit en jobbig helg då det inte har uppdaterats :(

    Du vet om att det är party party den 1 augusti (om inte allt går åt h-vete för min far innan dess). Jag hoppas verkligen att du fått inbjudan via FB.

    Stora kramar

    SvaraRadera