fredag 24 juli 2009

Torsdags stim

Det blev en skön kväll igår med Karin.
Middag på Tommy's och öl för 19 kr... sen en Stim-vända på SportsBar och sen tillbaka till Tommy's.
Där möter jag en gammal känsla jag inte alls var beredd att möta. Eller jag trodde nog jag var beredd men det var jag inte. Klumpen i magen infann sig samma sekund Karin säger till mig "han är här"
På några sekunder vänds min värld upp och ner.
Idag mår jag sämre än vad jag själv tycker jag förtjänar både fysiskt och psykiskt.
Utan nattsömn och med lite sprit i kroppen är jag trasig idag.
Inte mår jag bättre av att jag grubblar, tänker, funderar.
Jag vill inte känna, jag vill helst inte tänka men det går inte att låta bli.
Jag bara längtar tills imorgon då jag ska jobba och förhoppningsvis inte kan tänka på nåt annat än jobbet.
Nu om något längtar jag bort mer än någonsin...
Me duele en mi corazón

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar