fredag 10 juli 2009

Pink ladylack

Jahaa...... va ska jag skriva........
Kan ju helt klart konstatera att mitt intresse för denna blogg minskat drastiskt sen jag kom hem till Stockholm igen.

Kan kanske bero på att jag mest bara jobbar nu... så där lagom roligt att skriva om.

Men jag funderar om jag ska kanske ta mig en flygstol ner till en kompis som är i frankrike och pluggar. Vore rätt nice att bara dra ner en vecka...sola, bada, dricka lite drinkar....

Anywaaaaaay....


Ja..Ja...Jarno: Jo jag vet, bil vore helt klart smidigare, men inte alls samma träning ;)

Får faktiskt låna mina pärons bil imorgon till jobbet. Känns nice!

Idag har varit en riktigt skön dag!
Började dagen med frukost och lite fix å trix ute i trädgården.
Sen drog mamma och jag iväg på en mini-shopping-tur i kombination med en snabb solning eftersom det var mörka moln och trist väder.
Köpte mig ett par nya örhängen, två nagellack från Isadora och ett par skor
(eftersom mamma tjatade så)
C - Titta dom här skorna var ju fina
Mama- De är ju exakt likadana som dom du har på dig
C - jaaaa men dom här är vitare
Mama- Ja men köp dom då... *med en liten suck*
C:- Okej då, om du tjatar så
:D



Sen när vi gick ut på en promenad sprack det upp och blev kalas väder helt plötsligt.
Snabbt hem och på med bikinin och ut på verandan.
Sov lite siesta där ute
Kunde ju inte låta bli att smygäta mammas goda bullar...




De är som rena rama drogen, har du väl ätit en måste du ha flera.
Efter det blev det lite övningskörning med syster yster.
Premiär för oss ensamma i bilen. Vi startade väl sådär lagom bra.....


Tur att vi körde bättre än vi placerade skylten.

Kul kommentar från min syster
på ingång mot motorväg och syster börjar accelerera.

"Då blir det nittio nu då... bli inte rädd"

:D


Taco's till middag.

Sen blev det typisk tjejkväll i klassisk ordning ;)

Lite rosa nagelack och en ansiktsmask.

Nu ropar sängen på mig!
Tänkvärt latinskt ordspråk
'Quod me nutrit me destruit'
'Det som när mig, förgör mig'


Buenos Noches todas las almas perdidas!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar