onsdag 8 juli 2009

Like a HubbaBubba

En kvinna kommer in till butiken där min syster jobbar.
Kvinnan talar engelska och berättar att hon ska köpa två presenter.
Kvinnan går runt och tittar runt i butiken tillslut tar hon tag i två tvålar som kostar 12 kr/st.

Kvinnan vänder sig till min syster och frågar:
- Is this cheap?
Madeleine svara:
- Yeah... it's cheap...
Kvinnan:
- Is it like a cup of coffee?

Madeleine:
- ..... it's MUCH cheaper!


........ Cheap like a HubbaBubba .........

Som ni mäker har jag bytt kläder på min blogg... tyckte lite rosa kunde passa så här till sommaren.


Idag har jag slappat, känt mig sjuk och sovit ute på verandan i solen.
(min dag i extremt korta drag)
Känner att jag börjar blir rastös...dags för lite äventyr tror jag....

På eftermiddagen åkte jag tillbaka till Expert där jag köpte min dator...
svor lite..
konstaterade att det existerar allt för många puckon här och där.
Svor lite till
sen beslöt jag mig för att åka och shoppa lite kläder.
I takt med musiken rattade jag mot Kista samtidigt som stereon gick å högsta volymen och jag sjungande i falsk stämma till varenda låt!
Hör och häpna, så hittade jag ändå några plagg som var fina.
Ett foto kommer här på en skönt tröja...
Resten av mina fynd får jag visa upp imorgon.




Nu måste jag sova!

Tackar vädergudarna för att jag fick lite sol på min lediga dag
Svär åt vädergudarna som ska låta det pissa ner imorgon när jag ska cykla till jobbet


Stay Kookoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar