söndag 5 juli 2009

Söndag

Så var denna mysiga helg över.
Det blev ändå rätt mycket gjort denna helg, dock inget festande och ingen båttur som jag hade hoppats på...men den blev rätt bra ändå.
Idag drog jag mitt tjusiga visakort och på några sekunder blev jag 6000 kr fattigare.
MEN.... jag blev en laptop rikare! Och en fiiiiiin sådan!

Klockan är tokmycket med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon.

Men eftersom min vän Puff inte kan sova om jag inte uppdaterar min blogg dagligen så är jag så illa tvungen ;)

Idag blev det som sagt ett dataköp, sen söndags-pizza med syster å pojkvän.

Nej Per...jag äter inte pizza ofta. Tyst!


Sen åkte vi hem och jag å syster yster drog och träna.
Skönt benpass!
Sen drog jag på mig frisörkläderna och färgade min systers hår.

Nu har jag målat naglarna, duschat och vikt ihop mina nytvättade arbetskläder i en prydlig lite hög.
Klockan är slagen för att krypa ner i min nybäddad säng, vilket är sååå skönt!
Kände idag när jag sprang runt i centrum att jag längtar tills min studentperiod är över och jag kan skaffa mig en lägenhet, ett hem som man får inreda!
Vet precis hur jag vill ha det... men ändå inte i detalj.
Finns mycket jag längtar efter....
allt i från det lilla till det stora!


Godnatt min vän!
PUSS

1 kommentar:

  1. Men Cissi nu ljuger ju du!
    Du äter pizza minst en gång i veckan e básta!

    SvaraRadera