tisdag 21 juli 2009

Nike's keppa

Planen att åka till Ikea gick i stöpet. Så kan det gå.

Anger is a virus
That needs not even air
To propagate contagion
Whenever it is shared.

Igår var det åter igen jobb. Jag är trött, men det får gå ändå.
Jag är less, men det går ändå.
Snart når jag mitt mål och då ska allt bli bra.
Det borde bli bra...
Eller ska jag packa min väska och bara flytta utomlands... skita i allt och bara dra?
Ibland lockar tanken....


Tränade efter jobbet, skönt med en timmes triceps/biceps/axlar-pass till hög musik.
Kom hem och där ligger ett paket... mitt paket...min keps!


Isn't it cool!?
Love it...

Igår på jobbet konstaterade jag att jag skulle dö först om det blev svält i sverige.
Tjokisarna på mitt jobb skulle leva längst.
Finns det 9 kakor och vi är 8 anställda så äter våra 3 tjocka kollegor tre var istället för att dela med sig.
Kan man göra så man slipper jobba, så gör våra tre tjocka kollegor så dom slipper.

Det gick upp för mig att tankesättet visa hänsyn kan man kassera och jag borde gjort det för länge sen.
Dags att vässa armbågarna och ta för sig precis som latmaskarna på mitt jobb gör.


Puff: Jag är ledig den 1:a och hänger gärna med och festar! :)
Skänker en tanke till dig och din pappa... livet är onekligen väldigt tungt många gånger.


Nu ska jag göra mig iordning för att åka och träffa Frida & Kajsa.
Vi ska åka till hundön och mysa!


Sending out a envelope of love... hoping to get a letter back

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar