torsdag 16 juli 2009

Livet är en märklig grej

Idag var jag äntligen ledig! Vilket var inte en dag försent.



5 arbetsdagar är väl egentligen ingenting, men på nåt höger så är detta jobba mer krävande än tidigare jobb jag har haft.
Eller krävande på ett helt annat sätt.

När man kliver in på anstalten så möter man livet men på en väldigt koncentrerad nivå.
Att både tänka på säkerheten samtidigt som du inte får glömma att det är människor du jobbar med är inte alltid det lättaste.

Så idag när jag vaknade sa kroppen ifrån genom att jag hade ont i halsen.
Kroppens sätt att säga att jag måsgte vila.
Dagen bjöd på sol och bad vilket var väldigt skönt.
Hinner tyvärr inte skriva så mycket mer.


Bjuder er istället på lite fotografier och bilder från mig!
Lustigt egentligen hur en bra dag kan förändras genom att du får en dålig avslutning på dagen.
Eller hur en dag kan så lätt påverkas av en dålig start av dagen.








Livet är en jävligt märklig grej.....

Over and Out

1 kommentar:

  1. Säger som jag sagt förut: Shit what a body!!! Vad har du gjort? Inte för att det såg dåligt ut förut men va fan, du har ju ett 6-pack

    Bra jobbat. Snart har en annan också likadant 6-pack (inte i år, eller nästa men kanske året därpå)

    Stora kramar

    SvaraRadera