måndag 27 juli 2009

Shopping

Så var denna dags ledighet slut, över, kaputt, finished....
Men jag hann faktiskt med rätt mycket på dessa få timmar.

Efter mitt arbetspass i söndags drog jag, syster och Christian till Kista för att shoppa.
Första butiken blev BikBok där vi blev rätt länge, till Christians stora förtvivelse.
Men vi jämnade ut det med två sportbutiker därefter.
Några små fina fynd hittade jag där.
Schysst Nike träningslinne
Snyggaste tröjan 'ever 'från Carlings
Rockig och sådär skönt sliten

Snyggt linne som passar bra till leggingsHär ska det pärlas både halsband å armband

Hur söta är inte mini-tängerna??!

Sen blev det måndag och jag tog lååååång sovmorgon.

Morgonpromenad med Tulo och ett litet dopp i vattnet.
Sen satt jag ute på verandan och surfade på min nya fina laptop.
Grymt skönt att slippa min stationära.

Sen drog jag och syster iväg och övningskörde lite för att sedan lämna av henne på jobbet.
Då åkte jag och skulle leta efter mina Adidas High sleeks skor..som inte finns någonstans!!! Dom är slut precis överallt... :(

Råkade gå förbi en butik som körde halva priset på reapriset... frestelsen blev för stor och jag ramlade in och ut ur butiken med en påse med ytterligare några fynd.
Fasiken vad kul det är att shoppa, speciellt när man får hur många plagg som helst för inte ens hälften av vad ett plagg brukar kosta.
Vit seglarjacka..helt stört billig!
Lite tveksam dock om jag ska behålla den

Vit somrig top/tunika

Sommar söt klänning från BikBok

Kanske blir att inviga den på lördag..beror på vädret



Nu är klockan på tok för mycket och jag måste sova, eftersom morgondagen bjuder på en cykeltur och sen ett jobbpass sen ett gympass.

Söt liten present från min syster-yster som låg på min säng en kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar