lördag 4 juli 2009

Njuter av livet!

Idag har varit en bra än så länge... och den börjar nå sitt slut.

Blev en shoppingtur med familjen.
Jag & Syster innan bion

Först en repa till lyan där jag hämtade lite kläder och lite skor.
Sen spenderade jag lite pengar på två par nya jeans och ett par jeans-shorts.
(som ni kanske sen tidigare så har jag spräckt alla mina jeans)




Att hitta lite fina vanliga klänningar verkar vara en större omöjlighet.
Skiter i butikerna och ska leta på nätet istället.


Nu sitter jag och skriver två kort som jag köpte i fredags.
Om det är nåt jag tycker är mysigt att pyssla med så är det att skriva brev / kort och skicka till människor jag bryr mig om och tänker på!
Hade hoppats på en uteservering.. men det ville sig inte.
Vädret, klockan, huvudet m.m sa ifrån
Så det blev en slappar kväll hemma istället.
Njuter lika gott av det!
God middag á la Mama - Grillspett med goda sallader

Efterrätt á la Madde/Christian - Chokladkaka
Matkoma efter det.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa eller nåt....
Kanske rita lite...?
Jag njuter hur som helst... !
Tänk att det egentligen inte behövs något speciellt eller märkvärdigt för att man ska uppskatta livet!
Miss U Mongolojd!


Jarno
: Tack vilken komplimang! Suger åt mig den komplimangen som en svamp :D
Blidde inge Snaps idag... är du aldrig ledig så vi kan festa??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar