tisdag 21 juli 2009

Energimänniskor

Vissa personer...vissa människor ger energi. Andra människor är energitjuvar.
Idag har jag umgåtts med en Energimänniska.... Frida!
Frida både ger energi och inspiration.

Jag kan inte förklara varför eller sätta fingret på vad det är hon gör som gör henne till en energimänniska. Det bara är så.

Det roliga med henne är att vi är väldigt lika på många plan men på så många andra plan är vi raka motsatsen. Men det är nog därför vi trivs bra ihop.

Efter allt för lång färd på kommunala medel kom vi äntligen fram till hundön.
Det är ju helt galet att det ska ta flera timmar att ta sig någonstans när vi ändå lever på 2000-talet... don't you think?

Får önska mig en bil av tomten till jul ;)





Hundön var dock tomt på vovvisar idag..lite trist. Men vi hade trevligt ändå och vandrade runt på kungens tomt. Sen blev det en Club sandwich, en smoothie och en chokladbit till efterrätt.
Ibland kan det enkla, simpla smaka minst lika bra som det fina, dyra.....


Sen kom regnet och vi beslöt oss för att åka hem.
Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på härnäst...
Jag låter den tanken gro lite...så hörs vi sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar