måndag 31 augusti 2009

Godnatt

Jag ville bara visa vad som gömde sig i köket när jag äntligen blev insläppt igen.
Vilken fin middag jag blev bjuden på.

Nu hade han egentligen kunnat servera mig knäckebröd och keso, för det finaste med middagen var hans omtanke.
Inte nog med att den var super god utan dessutom fanns det en tanke och mycket kärlek bakom middagen.

Gravadlax macka till förrätt med avokado

Pepparbiff med potatisgratäng och sallad
Inte nog med det, även en flaska vin stod på bordet.
Sen gick vi en kvällspromenad.
Nu blir det en kvällsdusch sen krypa ner i sängen, jag är såå trött!
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Inget dåligt kap detta! :)

    SvaraRadera
  2. Kul Cilla kul.. För mig väntade korv och snabbmakaroner, men jag är inte biiitttteerfitta jag inte..

    SvaraRadera