måndag 31 augusti 2009

Utsparkad

Så var första skoldagen avklarad ... Check!
Det blev väl ungefär som jag hade föreställt mig.
Riktigt kul att träffa vissa av skolkamraterna.
Vissa har blivit av med bebismagen andra har fått en, vissa hade bytt frisyr andra inte.
Första lektionen var mest dravvel, men vad spelar det för roll första dagen.
Andra lektionen var bara information. Självskyddslektionen bestod mest av repetition från tidigare grepp och nedläggningar.
Ringrostig kan man minst sagt säga.
Efter bara 1 timme på självskydd tittade jag på klockan och längtade hem.
Kom hem och tog en kort löptur med Bonzo i skogen. Sen när jag kom hem blev jag utsparkad från köket. Inte mig emot! :)
Så nu sitter jag här vid datorn och känner doften av vitlök och mycket annat gott.
Magen kurrar och jag väntar otåligt.
Roar mig så länge med att skriva lite på min blogg.
Nu ska jag fortsätta att få tiden att gå genom att stryka lite tvätt.
Vardagsmys! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar