fredag 28 augusti 2009

kärlekshistoria

Sitter i min källare och pluggar juridik. Jag vet inte hur det kommer gå.
Jag har verkligen försökt plugga, men det känns som att mitt fall på tentan var inte min kunskap utan själva problematiken med att formulera mina svar.

Så jag sitter och försöker träna in lite formuleringar, tänk vad mycket lättare det vore om jag fick skriva mina svar på en dator...

Min älskling ligger i sängen och sover.
Han jobbade under dagen, åkte hem och tränade för att sen åka iväg till sitt andra jobb.
Kl 3 i natt var han klar och satte sig då i bilen för att köra 65 mil upp till mig.
Det måste ju vara kärlek!

Jag lever just nu i en härlig liten kärlekshistoria som utan tvekan skulle kunna bli en film.

Snart är det dags för lunch... vet bara inte när jag ska ha hjärta att väcka den stackaren...

förmodligen när hungern börjar bli olidlig.

Later!

2 kommentarer:

  1. Ååååå har du fallit pladask alltså? Han ser supersöt ut!:) Hur länge stannar han? Får man se skymten av han nånting kanske? Och för all del av dej också;) Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Men hallå, nu jäklar! Kan jag kommentera hos dej nu alltså? Skam den som ger sej, eller hur dte nu heter:)Kör hårt på tentan imorrn, jag håller alla tummar!

    SvaraRadera