tisdag 25 augusti 2009

dittan och dattan

De senaste dagarna har inte varit som jag planerade. Därför har jag inte bloggat så mycket.
Jag är så fjantigt lycklig just nu samtidigt som det bara susar i skallen med tankar och funderingar.
Kommer förmodligen åka upp till norrland imorgonkväll och där efter tror jag att bloggandet kommer ta fart igen.
Just nu sitter jag i köket och försöker plugga juridik.
Det går sakta, men framåt... motivationen är låg.
Igår var jag och åt på Tegelbruket och hade en underbart mysig kväll.
Förrätt, varmträtt, ett glas vin och bästa sällskapet som går att få!
Blir till att plugga lite nu, sen packa ihop lite grejer som ska med upp.
Jag hade sån tur att jag fick med två flyttlådor upp. Så dom är redan där uppe och väntar på mig.
Njut av dagen...för det ska jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar