fredag 14 augusti 2009

natten i mitt gamla kapitel

Ligger i min säng... MIN säng!
I truly miss my bed! My house! My things! Mine mine mine!
Även fast lyan är tom på både saker och värme så är det en viss känsla som är mysig!
Klockan är 00:30
Nu ligger jag i min säng med ett överkast som lakan, eftersom jag tydligen hade packat bort alla sängkläder.
Har tänt några värmeljus och ligger nu och tittar ut över mitt hav med flyttkartonger.
Tack vare att jag vet att amöban inte kommer vara här är känslan över att vara här bra.
Jag mår bra... fast jag saknar.. längtar efter mitt.
Nu ska jag sussa sött i min säng.. i mitt tomma tomma rum.
Sen ska jag vakna upp till ett ännu tommare kylskåp.
Blir frukost ute imorgon sen får vi se vad dagen bjuder på! gamla
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar