söndag 30 augusti 2009

Mina gyllne skor på riktigt

Nu börjar söndagen nå sitt slut tyvärr. Det har varit en super mysig dag och jag längtar inte alls tills denna vecka tar slut.
Hade jag bara haft en paus-knapp nu skulle jag använda mig av den.
Idag tog vi en långpromenad i skogen sen en repa i lite olika butiker och handlade lite smått och gott.
Ett par sneakers till mig och lite kläder till Mr.
Jag hittade äntligen mina efterlängtade Adidas sneakers!!

Dock inte den färg jag velat ha från början.
Dess har guld-dekor.
Riktigt fina och nu har jag ett fint minne till dessa skor.

Skola imorgon, ska bli kul att träffa alla igen men det känns onekligen lite märkligt.
Ska se om jag kan se tillräckligt söt ut så jag får Mr F att skjutsa mig till skolan imorgon.
Annars kan det vara ganska skönt kanske att cykla.
På schemat står det lite grupprocesser vilket jag tror bara blir en sån där 'dravvel'-lektion.
Förhoppningsvis har jag fel.
Sen blir det lite vapen och taktik, det ser jag fram emot.

På eftermiddagen har jag en lektion i konflikthantering och självskydd.

Känns lite drygt att börja termin 2 med att hoppa i träningskläderna. Varför vet jag inte.

Det här var vår middag. Ugnsbakad teriyaki-marinerad lax med mandelpotatis och sallad.
Riktigt gott!

Nu ska jag ut på en kvällspromenad with my baby!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar