tisdag 4 augusti 2009

Kärlek, loppis och lite annat smått och gott

Tror nästan att positiva cilla är tillbaka... Det känns lite så.
Tänk va lite ledighet och vila kan göra för själen :)
Solen, vädret och lite annat smått och gott gör att jag bara mår bättre å bättre.
(tyvärr börjar lagboken och verkligheten göra sig påmind om att det inte är lång tid kvar)
Idag hade jag om möjligt lika strålande fint väder som igår.
Jag skolkade på löprundan och tog istället en riktigt lång promenad med min älskade lilla hund.Helt sanslöst hur mycket jag älskar den hunden.
Oj va galet mycket jag kommer sakna honom sen.
För er som själv har hund vet vad jag talar om, för er som aldrig haft en hund låter detta säkert som nåt galet dravvel.

Efter min lång promenad blev det en sol-sväng ute på verandan, dock ingen lång sväng då mitt efterlängtade benpass med syster var på ingång.

Cyklade ner till gymmet och körde ett riktigt bra pass. Kul att ha någon att träna med, ännu roligare att träna med någon som man tränar så pass likt och bra med. Will miss....

Hade en öl inplanerad med Samir... men tidsoptimist som jag är så föll den planen.

Tog istället en kvällspromis med syster yster. Ölen med Sam får vänta till helgen.

La mig på sängen med Sköna hem & trädgård och slog på tv:n där 'Kate & Leopold' redan hade börjat. Ingen aning om vad det var för film, men det blev att jag såg den.

Det var en sån där mysig kärleksfilm som gjorde mig sådär fånigt lycklig.
Kärlek är bra mysigt när det väl serveras
Efter att ha bläddrat igenom tidningen kände jag hur enormt mycket jag längtar efter att få bli klar och skaffa mig MIN lägenhet.
Sen blev jag riktigt inspirerad att åka på loppis... undra vem jag ska lura med på den färden?
Nu ska jag krypa ner under täcket och ramla in i John Blund värld!
So long!
p.s fick ett gott besked om amöban-lyan-historian...peppar peppar... men kan det vara en strimma ljus jag ser i tunneln??...den som lever får se d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar