fredag 14 augusti 2009

Favorit i repris


Jag är så fruktansvärt trött!
Det märks att man inte är van att vara uppe till 02:00 på morgonen.
Vaknade vid 10 tiden idag och gick ner till centrum och handlade frukost.

Salami Brie macka, juice, banan, vindruvor och en yoghurt

Kändes inte speciellt konstigt att vakna upp i min lägenhet och gå ner till centrum och gå runt i mina gamla områden.
Det kändes mest som jag varit borta en kort stund och nu var tillbaka till mitt gamla liv.
Jag hade utan tvekan kunnat bo kvar där. Älskar den lägenheten och läget.
Men men....

Sen körde jag igång och packade mina sista pinaler som är i lägenheten.
Blev en fullspäckad dag, åkte och lämnade syster på jobbet, sen stannade vi hos Gunilla & company där tulo fick leka av sig. Satt och fikade och snackade skit med min gamla granne.
Jätte mysigt, fick en liten present också.

en liten polispenna och två Bailey's miniflaskor

Sen åkte jag till lägenheten igen och släpade minst 6-8 flyttkartonger upp för en jätte lång källartrappa. Det var mitt träningspass för dagen.


Sen åkte jag in till stan och shoppade lite i butiken där min syster jobbar.


En parfym, ögonmakeup-remover, två arganbalsam (handkräm), rouge, skimmer, ögonskuggaLystergivande och skimrande duo puderLilja & svart tulpan hette färgen
För sotigt svarta ögon
pärlemorskimrande grön krämig ögonpenna med kakaosmör

Nu är jag återigen hos min familj och jag ska duna nu.
Känner att jag har ont i halsen och en smygande huvudvärk.
Vill inte bli sjuk...
Bäst att sova.
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Åh vad vi ska kramas snart!! Vi har mycket att prata om tror jag!!

    SvaraRadera