fredag 28 augusti 2009

Vem bryr sig

Vem bryr sig om glitter och guld när man är kär?!
Det är nog utan tvekan den bästa känslan som finns!

Idag har jag haft min näsa i lagboken precis hela dagen. Vid fyra tiden blev hungern för påtaglig så då fick min mr kliva upp. Vi tog bilen och åkte till biblioteket där jag lånade lite böcker inför tentan imorgon.

Insåg på plats att jag lämnat, förträngt allt vad som heter personliga koder och inloggningsuppgifter över sommaren.

Det fungerade ändå tack och lov.
Kul att få visa honom min värld här uppe.
Efter det åkte vi till Mariehem och åt varsin american pan pizza.
Jag hade nog lite för höga förväntningar på min pizza, det kändes mest som att äta en smält ost och skink-macka.
Men!...
det var ju inte maten som jag värderade högst om vi säger så.

Sen gick vi in på ica och handlade lite frukost-material och jag övertalade till att vi skulle göra egen müsli.
Har du väl gjort egen müslinågon gång kommer du aldrig mer vilja äta köpe-müsli.
Så medans jag låg i soffan och pluggade stod min hemma-karl och hackade nötter i köket.

Hur mysigt som helst!

Nu tänker jag bara skumläsa lite till i böckerna innan jag ger upp och låter ödet sköta resten.


Min 'bonus' vovve... sötaste Bonzo

Vi ses imorgon, vissa av er!
Lisa: Va kul att det fungerade! Ja man kan säga att jag föll pladask :) Han stannar över helgen och förhoppningsvis ett par dagar i veckan. Det är ju inte omöjligt att det kommer ett tillfälle där du får träffa honom.
Ska bli kul att träfffa dig igen! Tack för tummarna..jag kommer nog behöva all tur jag kan få.
Kram

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild på dig och den okända mannen. Vad jag blir glad för din skull! Lycka till på tentan imorgon, jag hoppas och tror att det går vägen! Vi ses kanske under kvällen (?) Kramar

    SvaraRadera
  2. KÖR HÅRT ÅLSKADE CILLA- hela barnaskaran Nordholm håller tummar och tår!

    Kan du skicka ett sms då du ser detta, har ny telefon och många nummer borta!

    Sofia

    SvaraRadera