fredag 7 augusti 2009

Superwoman

För er som känner mig väl...för er som känner mig mindre väl... för er som inte känner mig alls

Så är jag en sucker för skor

Snygga sneakers - I love
Snygga high heels - I adore

Och nu har jag slagit till och fyndat ett par high heels från, tro det eller ej, H&M

Hade två par converse-liknande skor som jag sällan använde.
Sålde dom på tradera vilket gav mig slantarna till dess älsklingar!

Tradera är en kul sida om man vill fynda second hand
eller kanske göra sig av med gammalt skräp som bara ligger och dammar.

Vet precis hur de ska få bo sen när jag flyttar till min lägenhet om dryga 1,5- 2 år
I en STOOR walk-in-closet

Här är ett par andra favoriter från Bianco...som jag bara önskar jag hade i min samling.
Tyvärr protesterar min plånbok
Livet är hårt ;)







Va sa du? Ja det stämmer.. jag fyller faktiskt år snart :D
stl 39 ;)


Now I have other stuff to do.... well... I am a Superwoman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar