fredag 21 augusti 2009

I'd die if I saw you, I'd die if I didn't see you there

Det är ett par konstiga dagar nu. Mycket runt omkring och mycket känslor.
Allt bubblar och jag känner mig väldigt förvirrad. Men ändå på ett positivt sätt.
Ska nu slå två flugor i en smäll är planen. Låta syster övningsköra till sin övningskörnings lektion.
Så hon slipper åka kommunalt. När jag släppt av henne ska jag smita förbi min frisör och hoppas på att han har en ledig tid så jag kan få slipa till frillan.
Sen full fart hem och fortsätta packa här hemma.
Helt sjukt att det bara är 2 dagar kvar nu innan jag åker.
Det ska bli kul, men tiden går för fort. Ibland så fort att jag inte själv hinner med.
Igår var en dag då det slog mig att livet är kort.
Livet går fort och du lever bara en gång och det är upp till dig hur du väljer att ditt liv ska bli.
I'd die if I saw you and I'd die if I didn't see you there
en fin låt från John Mayer
Ja du vet säkert själv hur det är när en låt eller en mening fastnar och känns som den är skriven direkt till dig.
Just den meningen låter jag snurra i mitt huvud just nu.
Live your life, dont let it live you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar