söndag 30 augusti 2009

Underbara söndag

Vissa söndagar ger mig ångest, denna söndag ger mig inte ångest.
Kan bero på att tentan är avklarad och att jag har hela dagen att umgås med Fredrik och Bonzo.
Haft en riktigt skön morgon, vaknade utvilad och klockan var bara 8:00
Jag får skriva lite senare för nu ska vi iväg och handla lite smågrejer. Vi och vi.. det är väl egentligen bara jag som har en lista med grejer som jag ska inhandla.
Fast först ska det bli en promenad med Bonzo.
Ha en skön söndag allihop!
Kommentar: Sofia, tack söta rara för lyckoönskningen. Vi får se om jag klarade den denna gång. Ska skicka iväg ett sms så du får mitt nr. Kram
Till Anonym angående gentlemen. Det var en intressant kommentar. Jag tror det du säger kan stämma till stor del! Kul att du gillar mina historier!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar