fredag 8 januari 2010

TIllbaka till verkligheten

Efter 17 härliga dagar tillsammans med min kärlek är jullovet dessvärre slut.
Jag fick lämna ledigheten, vovvarna, familj, syster och Mr F för att åka till en iskall stad tillbaka till verkligheten och skolböcker och tentor.
Sovkamrater
Jag & Syster
Varmt vid vedspisen
Iskonst
Kramsnö, då är ljuslyktor ett måste
När vi landade klockan 21:30 så var det -28 grader.... mindre skönt.
Ensamheten blev slående då jag kommer hem till en tom källare, tom säng, tomt kylskåp....tomt tomt tomt. Det är så det känns.
TOMT
Istället får jag vänja om mig från att ha någon som alltid kramar om mig när jag somnar till att bara få prata med honom i telefon. Men jag har redan börjat planera när jag ska få åka ner igen.
Med lite tur blir det redan i början av februari.
Landade onsdag natt.
Torsdag - seminarium sedan tenta på kvällen.
Fredag - misstankeförhör
Helgen bjuder på jakt av täckbyxor, duntofflor sen påbörjas hårdplugg inför tentan nästa helg.
Måndag - bad i isvak
Nu är det bara 1 vecka kvar på termin 2, sen har jag jobbat mig igenom hälften av utbidlningen.
Det går undan..och jag hoppas termin 3 ska gå lika fort.

Längtar till sommarlovet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar