lördag 9 januari 2010

Det är de små sakerna


De är de små sakerna i livet som får mig att må bra.
Gick förbi min nya parfym som jag fick i julklapp. Marc Jacob's EdP ettårshyllning till original doften Daisy's står på min hylla.
Varje gång jag ser den påminns jag över hur lycklig jag är. För kanske 3-4 år sedan när jag jobbade på en kosmetika butik som för övrigt gjorde att jag varje vecka kom hem med nya krämer och produkter.
Mitt badrum såg ut som en butik i miniatyr. Krämer, parfymer, burkar, flaskor överallt!
Min pojkvän fick härda ut och förstod säkert lika lite över alla olika produkter som jag förstår när han pratar om olika detaljer i bilmotorer.
Det som värmer hjärtat så där lite extra är att han snappade upp den lilla detaljen för flera år sedan, när jag förklarade skillnaden mellan EdT, EdP och EdC och tänkte på den nu när han köpte mig denna.
Idag har jag kört ett riktigt bra träningspass. Fick en bra dos inspiration under jullovet och en hel del tips som ska göra mina träningspass effektiva och bättre.
Sen har jag pluggat lite, lagat lite lunchlådor.
Nu sitter jag framför tv:n och bloggar samtidigt som jag tittar på "Flickan med pärlörhänge".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar