onsdag 20 januari 2010

Nära nu

Snart är det helg igen! Ska bli skönt!
Dagen bjöd på föreläsning i 3 timmar. Sen ett möte med nya basgruppen. Allt nytt är skrämmande och det vanliga är tryggt och bekvämt. Men jag tror att den här basgruppen kommer bli minst lika bra som mina tidigare basgrupper.

Sen drog jag hem för att käka lite och packa träningsväskan.

Trots helt galen träningsvärk i benen har jag överlevt dagen. Det är plågsamt när jag måste ta på mig skorna eller tappar något som jag måste plocka upp. MEN jag är grymt nöjd, det måste ju betyda att mina nyfunna övningar ger bra resultat.

Pinade mig upp på cykeln och drog till biblioteket för att inse att den bok som vi måste ha till detta moment är utlånat och det känns sådär lagom motiverande att köpa den för 300 kr när vi bara ska ha den i några veckor. Fick tag på en äldre upplaga, den får duga.


Fick precis ett sms från Mia med det roliga förslaget att springa vårruset i maj.

Jag är inte löpartypen men tror det kan bli en kul utmaning och definitivt ett kul projekt att göra med ett gäng goa tjejer.
Bäst att gå och lägga sig hyfsat i tid ikväll (för en gångs skull) då vi har en fullspäckad dag med 3 föreläsningar i rad imorgon. Det kommer krävas mycket att tugga på under föreläsningarna för att hålla sig vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar