lördag 30 januari 2010

Mamma Mode

Blir inget längre blogginlägg, klockan är lite mer än vad jag hade planerat att den skulle vare.
Men jag har haft en grymt skön dag! Och den kommer nog bara bli bättre mot kvällen.
Blev gymmet på förmiddagen, hade mer än gärna hakat på dig Lisa och testat
"Dynamic training".
Du får berätta om det var nåt pass värt att testa.
Har inte gjort speciellt mycket vettigt idag... men va gör det! Det är ju lördag!
Efter gymmet blev det snabbt hem och iväg till bolaget.
Stort tack och CRED till Per som gjorde att jag slapp cykla dit. Åka guldig volvo är mycket bättre och klart roligare att han sällskap dit.
Jag fick lite skäll över att jag inte gav cred till honom när han är snäll och skjutsar mig till Willy förut.
Så här är bara mass CRED CRED till dig Per!
Vi ses ikväll!

Eftersom jag oftast blir rätt trött dagen efter jag festat ska jag ikväll testa något många pratar gott om......
Vi får väl se om Resorb gör någon skillnad :)
Ska bli en spännande kväll då jag både lyckats få med Sofia för en gångs skull att festa med oss.
Jag fick vara "mamma mode" åt Sofia... vet dock inte om jag gav några kloka råd.
Ska själv in i garderoben och leta fram nåt jag kan ha på mig.

Har tagit lite bilder på all snö här uppe, på önskemål.
Hade en grymt skön kväll igår.
Taco's till middag, sen bakade jag mockarutor och satt sen och ritade samtidigt som jag hade
Mr F i örat och vi tittade på Let's dance "tillsammans".
Saknar otroligt mycket!
(bara 6 dagar kvar!!)

På G är Soffi-Propps goa dotter Engla's Pony teckning!



Vi hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar