tisdag 26 januari 2010

Mitten av medel

Idag har jag inte tränat då jag har finfin träningsvärk i rygg och armar. Jag är så fånigt stolt över min nya ambition till min träning.

Jag har verkligen fått en helt ny inspiration vilket är super härligt.
Beach 2010 som vissa snackar om... jag vet inte om det är mitt mål men inspiration har jag i alla fall. Alla har vi väl vissa ideal som vi önskar att nå.

Jag har mina och jag ska nå mina den här terminen.
Vissa av mina träningspass är lite fattiga på bra övningar. Ska försöka hugga tag i någon villig som vill instruera mig i vissa övningar.
I söndags blev det gymmet på förmiddagen vilket är underbart eftersom det är hyffsat tomt på folk då. Så många fördelar med att vara där när det är lite folk; jag slipper leta skåp i all evighet, jag slipper vänta på att en maskin eller vikt ska bli ledig m.m
Igår uppfyllde jag ännu ett av mina löften till mig själv: att prova på nya träningspass på iksu.
Alltid när det ska prova på något helt nytt är jag alltid en aningens tveksam. Man vill ju veta vad man ger sig in på, kommer jag klara av det osv. Men efter som jag vet att i de flesta fall går det bra och jag tycker oftast det är grymt roligt.

Igår stod BodyCombat på schemat.
Och det var verkligen ett grymt kul träningspass! Så det ska upp på schemat!

Här är en kort BodyCombat video.



Idag blev det vila eftersom morgondagen ska bjuda på ett benpass.

Jag är så glad över att våra föreläsningar och mestadels av våra lektioner nu är på skolan som bara ligger 5-10 min ifrån mig. Extra kul att jag då också kan passa på att "umgås" med mina favoriter... dvs sitta bredvid på föreläsningar och käka lunch ihop...

Snöstorm är på ingång... vilket jag inte ser fram emot. Borde inte våren vara här nu? ;)
Näe jag får nog gott vänta ett par månader till...

Ritglädjen har ramlat över mig igen. Vilket den gör med jämna mellanrum.
Har fått ett litet uppdrag av Soffi Propp att skissa på en tatuering hon vill ha.
(syster yster.... lugn jag har börjat på din teckning också)
Här är en av teckningarna jag har börjat på. Har inte bestämt mig för hur den ska bli, men det brukar ge sig allt eftersom man håller på att rita.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar