lördag 16 januari 2010

Rätt mätt

Just nu är jag rätt mätt på både skola och plugg. Därför kommer jag inte skriva nåt om varken tentan eller annat just nu. Inte mer än att: Tentan är avklarad för tillfället, jag har haft bättre tentatillfällen utan feber och huvudvärk. Inga optimala förutsättningar. Och risken finns nog att jag får göra om den här tentan. Men NU tänker jag släppa allt med skola och lagbok fram till på måndag då termin 3 drar igång.
Jag har nu gjort klart hälften och det känns mer än bra!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen vila lite innan jag ska bege mig mot mot Kalle 1 och Kalle 2 som övertalade mig att hänga lite med dem. Vanligtvis brukar vi tre ofta tentaplugga ihop, men denna omgång blev det inget av det. Så det ska bli kul att få umgås lite med eliten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar