söndag 24 januari 2010

Sia glass och falk!

Så börjar denna helg lida mot sitt slut. Men jag ska inte klaga jag har haft en bra helg!
Fredagen bjöd på öl och bra sällskap nere på kvarterskrogen 'Rött'.
Oj va jag har missat mycket under termin 2 när jag knappt umgåtts med dessa härliga gossar!


Det ska bli ändring på det till den här terminen. Det ska både bli fest, tentaplugg och mycket annat skoj!


Det blev dock inte många timmars natt sömn denna natt. Vilket jag kan säga kändes dagen efter.
Att missa nattsömnen gör att man blir helt förstörd i skallen. Vaknade upp vid 11 mestadels av ångesten att sova bort hela lördagen. Pallrade mig upp och åkte ner till stan för att försöka hitta ett schysst träningslinne.
Hittade ett från Nike.
Tyvärr inga bilder på det...
Idag körde jag ett bra träningspass på gymmet sen har jag pluggat lite...men mestadels bara slappat! Så som man bör göra på söndagar!


Nu blir glass och Falk på 4:an!


Mango Sorbet & Vanilj från Sia!
Godaste glassen och bästa kombinationen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar