måndag 11 januari 2010

Sovmorgon, skuldfri och isvak!

Vaknar av något från min dröm som får mig att rycka till. Jag vänder mig om och kikar på klockan.... istället för det jag hoppas på att jag ska ha vaknat innan klockan har ringt så har jag försovit mig 2½ timme. Lektionen började 8:15 och klockan stod nu på 8:25.
Inte bra!
Räknar snabbt ut att det är absolut ingen idé att stressa eller att försöka hinna ner till skolan. Får försöka få plats på den lektionen med någon annan klass istället.
Så istället ringer jag och väcker Mr F och har en lugn och skön morgon.

Idag är jag äntligen skuldfri! Känns väldigt skönt. Ett lån mindre att tänka på, nu är det bara studieskulderna som tickar på.
Men va gör det när man får världens bästa jobb?!
Gick in och kikade på mina sidor och ser att jag efter ½ studieperioden är uppe i 70.000 kr.
Kommer nog vara uppe i det dubbla (max) innan jag är klar.
Vissa köper sig en dyr bil... jag köper mig ett yrke och en framtid!

Som ni kanske vet älskar jag fotografier eftersom man på något vis sparar minnen och känslor lite mer garanterat än när de bara finns i skallen.
De här är från sommaren 2009
och jag kan knappt bärga mig till våren och sommaren är här!!

Saknar dig syster-yster!

Nu ska jag plugga lite innan det är dags att hoppa i plurret!

Lägger upp en video på det sen!

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar