onsdag 13 januari 2010

On my own

Så blev jag dunder-förkyld! Osis kan man lugnt sagt säga men inte speciellt otippat.
Stressad över att vara tillbaka från jullovet, stressad över tentan har sovit dåligt och dröm mardrömmar i stort sett varje natt.
Isvaken i måndags blev nog pricken över i:et.
Försöker kurera så gott jag bara kan med frukt, vatten, c-brus, alvedon och magiska piller jag fått av Big mama.

Blogginläggen kommer bli få och troligtvis väldigt korta nu innan lördagen är avklarad.
Ska bli skönt att kunna slappna av och låta min kropp bara få vara sjuk och vila.
Från 14-19 skriver jag tentan. Längtar tills jag har den avklarad...


Just nu rör det sig mycket tankar i min skalle och det rör sig mycket känslor på samma gång.
Men med lite tid och tålamod så kommer det säkert bli bra och jag kommer ha kommit fram till nåt vettigt och blivit lite klokare på köpet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar