måndag 1 februari 2010

Hysch kvinna!

Tänk att jag är 26 år gammal och har idag blivit Hyschad!
Det slog mig inte då utan senare idag när jag stod och diskade undan middagen att jag faktiskt blivit hyschad som om jag vore ett litet barn.
Att hyscha en grupp människor exempelvis vid en föreläsning kan jag tycka är helt okej, men att enskilt hyscha en person, speciellt vid en vissa ålder tycker jag faktiskt är rätt fräckt!
scchhhhhhhhhh!
Drömmer återigen om tunnelbanor och tåg och förmodligen inte för att jag skulle kunna tänkas sakna stockholm utan troligtvis för att jag återigen börjar känna en viss stress.
Pony teckningen är klar. Bilder kommer kanske imorrn.
Imorgon ska jag träna (om kroppen orkar gå upp tidigt) sen blir det en lektion i batong.
Ett seminarium på eftermiddagen och sen ska vi finslipa vårat case och redovisning.
Sen är det på ett naffs onsdag och hela dagen ska bjuda på bilkörning!
Tror det kommer bli en grym dag!
Förjävligt bara att det envisas med att vara -21 grader.
Sen är det lika snabbt torsdag som det blev onsdag och vi har en föreläsning och sen en vapenlektion.
Har inte beslutat mig än om jag flyger hem på torsdag kväll eller fredag kväll.
Måste väga lite för och emot...
Nu har jag haft en på tok för lång dag med allt för mycket plugg.
Godnatt!

1 kommentar: