måndag 15 februari 2010

Dags att uppdatera

Insåg efter vissa kommentarer från somliga att det nu var riktigt länge sen jag uppdaterade.
15 dagar sen för att vara exakt.
Galet!
Jag har haft fullt upp med mycket. Åkte hem till Stockholm ett par dagar vilket var jätte mysigt.
Allt i från promenader till bio och spa besök och massa mys!


Underbart spa...hur mysigt som helst! Ska ha ett eget liknande när jag blir stor..
Föll pladask för filmen Avatar...har du inte sett den än? Gör det!

Har skottat snö i massor!
Tvingade Mr F till flera hemska förändringar i huset.... blommor i fönstret....!!
Före (fråga mig inte vad det är för purjolökar han hade i fönstret)
Efter


Tog bort mattan i hallen som döljde vårat fina golv. Kändes nästan som en ny hall när mattan försvann!

Dagen innan jag skulle flyga hem gjorde Mr F illa handen och jag lyckades efter mycket tjat övertala honom att åka till akuten dagen då jag skulle åka hem.
Några timmar senare när jag hade tagit den stora vita fågeln till norrland var Mr F sjukskriven och hade börjat planera sin resa upp hit till mig!
Snacka om tur i oturen.

Efter som det var ett tag sen jag bloggade och jag ha en hel del bilder, så minimerar jag texten och visar lite bilder.
Satt på föreläsningen om doping då SoffiPropp drar upp ett litet paket ur fickan och säger att Engla hade gjort något till mig.
I paketet låg ett super sött armband!
Nu på onsdag ska Engla få ett litet platt paket av mig.

Alla hjärtans dag i söndags bjöd på promenad, middag på en restaurang som dessvärre blev en flopp men efter det promenerade vi mot bilen med planerna att gå och fika.
Vi gick förbi en blomsteraffär och Mr F fick idéen att vi skulle köpa en alla hjärtans dag blomma.

I sann F&C-anda gick det inte bara att göra något vanligt, enkelt så som att köpa en blomma, utan det ska vara nåt litet extra med allt.
Lite bilder på vårat blomarragemang:Hjärtan på tråd
Hade vapen idag... Går bara bättre och bättre för varje lektion.
Börjar närma sig kompetens-skyttet. Ska bli riktigt kul!
Gillar dessa lektioner mer än mycket annat!
Tenta på ingång... fredag.
Så nu har jag en knasig vecka framför mig... dagarna blir så tråkiga och underliga när det börjar närma sig tenta. Skallen känns som korvstoppning.
Så nu längtar jag till fredag eftermiddag!
Nu ska jag sova.... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar