onsdag 8 december 2010

Värt ett försök

Shit va kämpigt det är att kliva upp 7 på morgonen när man inte kan sova på nätterna.
Men nu är det snart helg!
Efter morgonens lektion, som för övrigt var riktigt rolig, var jag helt slut. Så här såg man ut efter den lektionen.

Men det märks att jag inte är helt 100 % frisk. Efter 4 timmars lektion åkte hem och hoppades på att jag skulle orka mig till gymmet för att bara träna liiiite.
Men efter jag fått i mig lunch däckade jag i soffan och vaknade vid 3 tiden av att telefonen ringde.
Har ägnat resten av tiden åt att plugga lite, eftersom allt jag gör tar dubbelt så lång tid så tog två små frågor gällande sekretess tok-lång tid!
Nu är det klart i alla fall och nu unnar jag mig lite Grey's A på tv samtidigt som jag fixar min nattskena.
Jag gnisslar ju tänder på nätterna och det är ju varken bra för tänder eller huvudvärken.
Så nu har jag beställt en bettskena som jag fick hem idag.
AntiGrind heter den och det ska bli kul att se om det hjälper. Funkar den inte får jag pengarna tillbaka då företaget har "nöjd kund garanti" som innebär pengarna tillbaka inom 30 dagar om jag inte är nöjd.
Fri frakt, gratis faktura, nöjd kund garanti.. värt ett försök!


Jag vet, bettskena är super sexigt!
That's me... Super hot! ;)


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar