tisdag 14 december 2010

Förbannat

Förbannat att det ska vara så svårt för mig att sova på nätterna. Jag tror inte jag har somnat före kl 2 på säkert 2 veckor. Jag känner mig helt trasig!

Jag behöver min nattsömn för att fungera.
Ikväll blir det sängen kl 21 och förhoppningsvis lyckas jag somna.

Har precis fyllt i en tävling om en resa till Thailand för 2 personer.
Jatack! Låt mig vinna en resa till solen!
Förstå vad skönt att få packa en resväska med sommarkläder, åka till solen, en solstol,
en drink i handen, bada, sola, slappa, äta god mat... *suck*

För att få lite energi har jag inhandlat lite rosenrot och en annan vitaminburk.

Lite hokuspokus så kanske jag kan komma på benen.
Fyndade mina vitaminer på www.bodystore.com

Med en 100 kr rabattkupong som medföljde tidningen jag köpte och en "give-away" drive som de har nu så fick jag mina vitaminer + 60 kapslar omega 3 för bara 100 kr!

Jag har inte fungerat idag. Jag tror bestämt jag har haft huvudvärk precis hela dagen.
Brist på sömn gör en sjuk!
Men för att göra dagen lite bättre har jag börjat pyssla lite med att slå in några av julklapparna.

Fint blev det med lila papper och stora rosetter!

God Jul

1 kommentar: