söndag 12 december 2010

Känsla, tanke, handling

Det börjar med en känsla som blir till en tanke som sen övergår till en handling.
Min julafton har redan börjat känns det som.
En handling som var hur fin som helst!
Jag fick denna ursöta och mysiga morgonrock.


Om inte den här kan pigga upp en grå och trött morgon, vad kan?! ;)

Detta var gårdagens kläder på julkonserten.

Jag hade en riktigt mysig kväll med fint sällskap. Några roliga grodor, lite julmusik sen flera koppar te och fika i soffan hemma hos Mia framför en av 2000-talets ultimata tjejfilm...
Sex and the City.
Roligaste grodan som kom igår, som jag fortfarande sitter och ler åt när jag tänker på den idag var när "någon" beskrev en tavla
"På tavlan så var det jesus eller gud... eller vem fan det nu va..."

Hittar mängder med skor som jag just nu vill ha, just nu när plånboken inte alls tillåter det.
You gotta love them!
Fyndade en riktigt annorlunda ring som jag bestämde skulle bli min och få en speciellt plats bredvid min Tomas Sabo döskallering.

Fick nys om en butik här i Umeå som jag var tvungen att kolla in idag.
Hur jag har kunnat missat den här butiken de två åren jag bott här förstår inte jag.
Och det är rent ut sagt j*vligt synd för det här var en riktigt CC butik!
4 vackra ting hittade jag som jag förälskade mig i.
(egentligen mycket mycket mer... men jag hann inte fota allt fint! Tur att de har en hemsida som man kan beställa ifrån)


Trälykta Harald L 499 kr

Tacklampa Remsor 375 kr

Acrobat fotölj 1995 kr

Kista England i tre olika storlekar 698kr, 498 kr, 298 kr



3 kommentarer:

  1. Jag förstod att du skulle gilla Boom! Vad sägs om en dag på stan tillsammans inom kort, känner att vi skulle göra varandra grymt sällskap :)

    Puss på de!

    P.s Det var inte mig det hoppade grodor ur. D.s

    SvaraRadera
  2. Strålande idé! Lite shopping, fika m.m :)
    Jag kommer inte åt mitt schema just nu, men vi kan väl se om någon dag i veckan passar!
    Se till och bli frisk nu oxå så vi kan köra några pass i veckan. :)

    Puss på dig raring!

    SvaraRadera
  3. Perfekt idé! Nu är schemasidan fixad så vi kan smida planer. Om du vill får du gärna hänga med mig i helgen också :)

    Vill mer än gärna bli frisk och träna med dig, känner hur de stackars musklerna rinner av kroppen. Usch och fy, hemska känsla.

    Vi hörs och ses!

    SvaraRadera