tisdag 7 december 2010

Seafood

Finns det något som kan få mig på bättre humör så är det sushi!
Och shopping..och presenter.. och smycken.. och choklad.. och spa..
Ja det finns iofs rätt mycket som får mig på bättre humör ;)
(inte bara materiella ting så klart....)
Men idag var det sushi som gjorde susen som jag blev bjuden på!

Ibland ska små saker i vardagen kan göra stor skillnad.
Bestämde mig för att testa umeås nya sushi hak, Sushibar ShoGun.

Betyg: - Helt okej sushi, som vanligt för lite ingefära.
- Fortfarande för dyrt med sushi i Umeå.
+ Trevlig personal, kort väntetid.
+ Riktigt god soppa.

Nu blir det Godnatt! * *

2 kommentarer:

  1. Sushibar Shogun, var ligger det? :) Samma ägare som vi brukar köpa på? Blev grymt sugen av ditt inlägg!! Kram /försenade liftaren

    SvaraRadera
  2. Nej det är ett nyöppnat ställe vid tågstationen. Gott var det :) Du får lifta med mig när du vill! Jag börjar 8 imorgon med om du oxå ska till ume-stan! Kram

    SvaraRadera