torsdag 16 december 2010

I did it again!

Oops I did it again...
Jag ska visa er senare vad som finns i påsen. Men jag är så nöjd över mitt inköp!
Kär skulle man t.o.m. kunna säga ;)


Började morgonen med att färga håret.

Fint blev det!
Det minsta man kan säga om vädret är att det är ombytligt.
För någon dag sen var det -20 grader, idag när jag vaknade var det -1 grader.
"Oväder" säger de på nyheterna.
I sann Murphy's law-anda så har självklart fläkten i min bil pajat nu är jag både behöver värme till bilen och för att få bort fukten från rutorna.
Det är inte optimalt att köra i snöyra och med immiga rutor.
Nu kan jag bocka av symposiumet och därefter blev det ett rygg & biceps träningspass.
Nu är jag igång med träningen som vanligt och det känns så skönt!
Nu ska jag iväg och tentaplugga lite sen ska jag hem och slå in lite julklappar!

1 kommentar:

  1. Vad kul o hitta till din blogg! Ska börja läsa ;) Visst är skorna läckra??!! Topshop 1600:-. Kram V

    SvaraRadera